piątek, 28 października 2011

Konkurs

 Oddałyśmy z Anią zdjęcia na konkurs fotograficzny, organizowany na naszym wydziale i dziś ogłoszono wyniki.  Pierwsze miejsce ex aequo dostały inne osoby z grupy, a pozostałe 2 nagrody dostałyśmy my! Ania za kolor, ja za B&W.  W roli nagrody wystąpiły ogromne i superciężkie (już czuje jak wiozę je na plecach do Polski) albumy o architekturze, sztuce itp.


Cieszymy się jak głupie więc postanowiłam to obwieścić na forum.
 A te zdjęcia ja wybrałam: 






















A tu Aniowe:











.

6 komentarzy:

  1. Gratulacje, gratulacje, gratulacje. Co to jest B&W?

    OdpowiedzUsuń
  2. b&w czyli black and white - czarno-białe :) Dziękujemy za gratulacje!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. suuuuuuuuuuuuper :) kurcze ale fajnie. Uściskałabym Cię :) wielkie, wielkie gratulacje :) haha już cię widzę z tym albumem :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluje! Jestem z was dumna :)

    OdpowiedzUsuń
  5. to byłam ja tylko anonimowo :>

    OdpowiedzUsuń